Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj motivace a spokojenosti zaměstnanců v brněnských pobočkách firmy Inditex
Malinová, Karolína
Malinová, K. Rozvoj motivace a spokojenosti zaměstnanců v brněnských poboč-kách firmy Inditex. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Cílem bakalářské práce je na základě dotazníkového šetření a vnitřní analýzy podniku zjistit úroveň spokojenosti a motivace zaměstnanců v brněnských pobočkách firmy Inditex. Literární rešerši tvoří přehled odborných východisk souvisejících s pracovní spokojeností a motivací zaměstnanců. Analytická část je sestavena z vnitřní analýzy společnosti pomocí metody 7S a vyhodnocením dotazníkového šetření. Na závěr budou navržena vhodná doporučení pro rozvoj spokojenosti a motivace zaměstnanců a tato navržení budou i ekonomicky zhodnocena.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Vébrová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá představením společnosti Inditex jako celku a zároveň jejích jednotlivých značek. V první kapitole je představena společnost Inditex a její světová expanze. Také je zde popsáno vedení společnosti a nejdůležitější finanční ukazatelé. Druhá kapitola se zabývá popisem jednotlivých značek Inditexu, výrobou produktů a vztahem Inditexu k životnímu prostředí. V této kapitole se nachází marketingový mix společnosti. Je zde vysvětlen pojem Fast Fashion, který je pro módní retailové společnosti tohoto typu velice důležitý. Dále zde nalezneme srovnání společnosti Inditex s jejími zahraničními partnery, ale i konkurenty na španělském trhu. Pro ucelení se zde nachází SWOT analýza celé společnosti Inditex. Třetí kapitola je věnována působení Inditexu, jeho jednotlivých značek, na českém trhu a popis některých finančních ukazatelů. Vzhledem k tomu, že bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně znalosti společnosti Inditex, jsou zde popsány výsledky šetření a vlastní úsudky.
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Práce pojednává o vývoji španělského maloobchodního řetězce v oblasti textilní a oděvní. Smyslem práce je zjistit vývoj daného podniku v časovém horizontu a porovnat postavení podniku s konkurencí.
Španělský módní průmysl a jeho místo ve světě
OLIVOVÁ, Klára
Klára Olivová Španělský módní průmysl a jeho místo ve světě Předložená bakalářská práce se věnuje španělskému módnímu průmyslu od 19. století po současnost. Práce přináší především podrobnou analýzu současného španělského oděvního průmyslu, informace o nejvýznamnějších španělských značkách, jejich obchodních strategiích, postavení na evropském i světovém trhu. Stranou zájmu nezůstalo ani pronikání španělských oděvních firem na světový trh či důvody současného úspěchu španělské módy. Vedoucí práce: Mgr. Pavel Marek, Ph. D.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.